søndag den 25. marts 2012

Syd sverige kan også -Team kenetic


Krigers flak svensk  rapport :"Hejsan Janne.
Vi fiskade i total dimma syd om Kriger flak idag (passade kanon då jag var sugen på att testa min nya Garmin HD radare).Denna gudagåva räddade mig och kompisen Daniel från att gå miste om denna underbara dag., jag kan inte fatta att jag inte köpt denna tidigare.Vi hade ett helt otroligt fiske 5 fiskar mellan 9kg-13.9kg !!! Samt tre fiskar på mellan 4-6kg som vi släpte tilbacks. Utöver det så tappade vi 4 fiskar , Var av en var STOR. Denna släppte ca 5m från båten när den låg klar för landning i ytan. Lite surt men så är livet i bland...Bäst fiskade Rihno magnum (Koppar baksida , blå/gul på framsidan) med 10g och Gamla gladsax skeden från 90talet också den med 10g. "
Hej o ho.
Fredrik -Team Kenetic - Sverige

Ingen kommentarer: