søndag den 1. juli 2012

Net handel - SVINDLER !



Stod sidst i April og skulle bruge lidt nyt gear til mit POV HD kamera.
Surfede  lidt rundt og faldt over en DK side der havde lidt jeg kunne bruge - det måtte da være sikkert og handle her....
Bestilte det - betalte det -og der kom det meste - en uge efter det skulle.
Rest skulle komme senere. Der var en fejl på en ledning og den blev byttet efter besvær ,mange mails og opringninger til telefon svare. Først da jeg svinet ham lidt til så sket der noget .
Det blev om byttet - MEN har endnu ikke motaget de 2 sidste ting som jeg HAR betalt for...
Så handel ALDRIG der og sig det til ALLE i kender ...!

Tjek altid Trustpilot først - det gjorde jeg ikke ....:
http://www.trustpilot.dk/review/www.hjelmkamera.dk

1 kommentar:

Albert Einstein sagde ...

Buy Trustpilot Reviews: We Provide Trustpilot Reviews at an Affordable Price with 100% High Quality, Geo Targeted and Permanent 5 Star Positive Reviews.

Visit this Link: Buy Trustpilot Reviews