lørdag den 28. marts 2009

SÅDAN skal den se ud...Knud

Ja der er kun og bøje sig sammen mede sin fiske stang.Knud D endnu engang....

Samme fisk som foto under.

Her er Knud´s egen beratning efter jeg hørte et brøl af STOOOOR fisk 100 m fra hvor jeg stod: " Jeg satte blinket "Kanonen" på med en owner S-61 krog.Da jeg fik fisk på den i sidste uge og syntes, den går vildt frækt i vandet, som en tobis.Efter jeg mødte dig gik jeg stille der ud af. Kom til et stykke med mørk bund og sand tæt på land.Jeg står og følger blinket ind.Der kommer en kæmpe sort skykke efter og i det den vender/hugger ca 5 m fra mig tror jeg bare den hugger forkert men NEJ fast fisk og bremsen på mit nye Stella må bare på arbejde...Den fighter som en gal og hopper 3 gange helt fri af vandet og 7-8 gange inde ved nettet.Til sidst gir den sig og jeg kan bare juble.Total fedt og "kanon" du gamle :o)." Ja en stolt og glad Knud andet kan jeg ikke sige.Flot Flot gamle....4,4 kg og kun 74 cm lang.

Ingen kommentarer: