søndag den 17. maj 2009

"Valhalla" båden på La gomera har 2 marlin "Grander" idag!!!


Her ses Bjarne Lehne der....venter og ALT godt kommer til den der venter.Og DET har han gjort!!!

Min mobil ringer :
"Det jan"
INGEN præsentere sig...
"Hvorfor er du IKKE på La gomera ...??? He He" Hæs hostende stemme
" Det er Bjarne(Lehne)"
Mig :
"ja man kan jo ikke det hele...hva nu ??"
Bjarne :
" Ja du tror det er løgn vi HAR fået en "grander" (marlin OVER 1000 pund!) og lige nu er vi på vej i havn.Jer er fuldstændig færdig....har fightet en MEGA tyk og lang fisk i næsten 3 timer.Den er STØRRE end den første..."
Mig :
" Waaaauu"
Bjarne:
" Ja den hænger sku bag båden og den store ( Søren "pølsemand" jensen) oppe på flybridgen smiler STORT...."
Mig :
"STORT til lykke gamle det har DU fortjent om nogen.Lad mig høre hvad den vejer og send gerne foto når i er i land!"
Bjarne :
" Helt sikkert-pause-og jeg kan høre der skåles...-Du høre nærmer og jeg sender foto når jeg kan"
Mig :
" Tak og hils alle.Skål gamle"
Jeg venter STADIG spændt....



Jan Svenstrup - jan@wildwater.dk

Ingen kommentarer: