onsdag den 17. juni 2009

Allan "world-wide" Zeuthen...100 kg plus flynder !!

KÆÆÆMPE STORT TILLYKKE!!

Den danske globe trotter lyskfisker Allan Zeuthen har idag (tirsdag) fanget en MEGA flynder på ikke mindre en 203 cm....Ca 100 kg plus!
Jeg fik en hurtig SMS i eftermiddags:"Hej gamle.Så var den der ... 100 kg flad til en stolt far idag. Famillien måtte vente i land, mens jeg kæmpet med bæstet i over 45 min.."
Nu har jeg været med Allan i Nord Norge før og jeg VED dette er hans drømme fisk...men hvis er ikke det !!
Den skrappe svenske helleflynder guide Per Jonasson stod for håndtering af båd og landing.
(Følg Link ved og klikke på overskrift)

At Allan IKKE er kedelig ses vist her...og at han har et STORT "lystfisker" hjerte viste han ved og holde fiske i vandet og der efter genudsætte den.
Den blev mærket med nr:6023
Så den VOKSER stadig....
Thats the way to go!




Her er den berejste herre i sit es fra vores Panama tur i 2008-ja-hankommer omkring- med en kæmpe Cubbera snapper-eller 3-tandsæt på et foto...Klik på foto så ser mand det!

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: