tirsdag den 22. september 2009

Vertikal fiske hilsen fra Sverige

Hej Jan!

Hoppas allt är bra med dig! :-)
Jag antar att du har fiskat en hel massa i sommar?

Själv har jag inte fiskat jättemycket i sommar, men det har dock blivit en del gädda, abborre och gös för min egen del. Vi hade ett ok vertikalfiske häromdagen, ca 25-28 gösar, 4 gäddor och 3-4 abborrar, jäkligt kul att vertikalfiska från småbåtar med elmotor i små vatten - och med väldigt lätt fiskeutrustning också! :-)


Ps. Jag hade även en annan kul guidning tidigare i sommar, jag hade Göran Persson (Sveriges x-stadsminister) på gösfiske, det var jäkligt kul!! :-)
(Jag har några bilder på mig, och Göran när vi håller upp en ok gös tillsammans, se bild!)

Okey my friend, det var allt för nu - SKITFISKE!!
Tusen tack, Vi snakkes - din gamle Dansk - ha de godt!! :-)

Bedste hilsner, Micke Puhakka
www.fishguide.se
Jan Svenstrup - jan@wildwater.dk

Ingen kommentarer: