søndag den 21. marts 2010

Klintholm-Isen snart væk!

                                                                  Ønske tænkning på foto tekst...
Update Klintholm d 21 marts kl 10 50:

Der har været en båd igennem isen igår, og der er åbent vand ind til ca. 4m fra rampen, hvor isen ikke er ret tyk længere!!

ang, EL, så har jeg fået at vide der ikke er strøm på nogle broer endnu. jeg vil se om jeg ikke kan få kontakt til Tyskeren inden weekenden så der kan komme spænding på nettet.

Toiletterne ved marinaen er lukkede indtil videre men de er renoveret og klar til brug.
Toiletterne ved redningstationen er også lukket, de er kommunale og jeg håber på vi kan få havnefogeden til at åbne dem inden næste weekend (27-28 Marts)
Toiletterne ved Fiskernes fællessalg er åbne hele året rundt.

Havnefogeden i Marinaen vil åbne kontoret den 1 April, har jeg fået fortalt.

ang .grusvejen ned til rampen, vil den blive renoveret snarest muligt, da den er meget hullet, forhåbentlig i uge 12.

og en ADVARSEL! Isen har "trukket" fortøjningspæle op rundt i hele marinaen og de er ved at vælte så SEJL FORSIGTIGT så i ikke ødelægger båd og motor.

Ang butik/åbningstider i påsken. Butikken har åbent alle dage i påsken fra 8-16
men jeg er til at snakke med hvis i kommer mange og gerne vil handle ind tidligere/senere.

Hilsen
Claus
Spar Klintholm Havn
tlf. 55819109
P.S En gummi både og en motorsav...så der klart :O)  citat Jan S



Jan Svenstrup - jan@wildwater.dk
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: