søndag den 30. maj 2010

Så kom laksen til Singø

En super lækker dag på vandet. En del fisk til de danske friske drenge. Thomas Bøge en lige over 10. Erik en på 5,5 kg Carsten og hans søn Bo på 11 år fik deres første trolling laks på 110 cm. Sådan .Bo spurgte hvilken blink han skulle vælge og jeg sagde Ismo popcorn og den fik han på. . . Smil. Svenskere og finner fik nogle på mell 10 og 13 kg. Selv var jeg heldig og få en til middag på 10 kg over flade popcorn og senere fik jeg den på foto der fightet ben hårdt. Tog 35 min. Og vejret 15,5 kg fed ting i høj sol.

2 kommentarer:

TeamPower sagde ...

Grattis Jan med en nydelig laks.

Håper det blir et godt laksefiske til uka. Jeg kommer på onsdag og skal fiske 1 uke. Ligger du på singø camping?

Hilsen
Per Olav Kristiansen
Team Power

Jan.S sagde ...

Hej Per.
Tak tak .Ja fins på Singö camping-MEN sejler yt o bor på en liten ø 5 min der fran da dom andre danske fins i hytterner dit.Så vi spiser til sammen hver kväll ca kl 22.

Min svenske mob er :
0046 765597859

Din ??

Hvor fins du ??

Hörs Jan S