lørdag den 4. juni 2011

Norsk - DK gedde- Lars Rytter




Fra Lars Rytter (foto) :

"Efter lang tids venten sad vi i båden med stængerne sat i en af norges store søsystemer, der skulle ikke gå lang til før den første gedde huggede en 4Play wobbler..... 6,8kg viste vægten

og i overraskende god kondition, mens makkeren får afkroget fisken, krøller min stang sammen og fisken tager et kontant udløb, jeg fighter fisken det bedste jeg ved og nogle minutter senere ser jeg fisken 8-10 meter bag båden..en rigtig god fisk! desværre vil skæbnen at krogholdet ryger og fisken smutter tilbage uden at have været i båden.....ØV! humøret fik en tak nedad men fiskeriet fortsatte, et par timer senere står jeg og sætter en paravane stang da min stang som fisker en 4Play Lowrider I Fluo Orange Gold lige bag båden krøller i bund, det her er en god fisk kan jeg mærke med det samme båden bliver stoppet og jeg får fisken fightet til båden, da vi tror at den er klar til at blive landet tage den et langt tungt udløb ned under båden..."fuck hvor er det fedt det her tænker jeg" et minut senere ligger der et sandt monster i båden...13,3kg vi skyder hurtigt nogle fede billeder og sender gedden tilbage i håb om et senere gensyn!"

4Play er et sikkert kort!

I har den til mandag


Vh Mads G.edde
---------------


Jan Svenstrup - jan@wildwater.dk

Ingen kommentarer: