torsdag den 6. december 2012

Julen blev sort i år !

Så blev det tidelig jul i år...
Min nye "Easy" dragt er mere mig .
Den gamle Gemino var nu også fin men jeg blev aldrig dus med 2 delt systemet også til tider den var lidt besværlig og tage på. Samt irriterende med tvær lynlås når man skulle tisse - den gik også i stykker til sidst. Begge er sok modeller som passer mig fint også.
Fordele ved Easy syntes jeg : Noget nemmer og tage på i det den er hel samt dobbelt lynlås når man skal tisse, vandtætte bryst lommer til mob ect, Kan let snøres sammen omkring livet af hængi af tøj mængde under,krave kan lynes af, forbedringer v håndled og ben samt vejer og fylder samme som Gemino Operative.
Ulempe : Måske at lynlås er stiv og går højt op i halsen - men det må komme an på en prøve i praksis.

Så man klædt i sort - til "hav fest"


                                                                Til V - snørre til livet med velcro.
                                                                Til H - den ene vandtætte lomme

Hel dragt.
 
Se mere her :

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Takk for god og informativ info,,,har delt inlegget ditt til noen grupper på facebook,,,Norges Trolling Forbund. Øvre Romerike Trolling klubb og Scandinavian Trolling...

mvh
Kjell Are Larsen