torsdag den 6. maj 2010

Årets største til Leif Wagle

Mange både ude idag i Simris og ingen let fiske dag.Som startede i dumme bølger da vinden havde drejet rundt i ny vindretning og der med også en underlig strøm der drillet os ved Davids banke hvor vi startede. Der gik ikk længe inden før jesper fandt fisk samme sted som igår. Så over middag og efter vi havde hørt om jespers anden laks så byttet vi plads og sejlet der hen. Vi fisket og fisket. Ingen ting. Jeg havde sagt til Rene,Michael og Leif som havde fået turen i 60 års fødselsdags gave af vores gamle arbejds kammerater -rart og komme lidt væk - vi kunne være heldig og få bid efter 5 og de sidste 5 min. Og det sidste skete efter en lang dag. Vi fik først en undermåler og da klokken var 18 55 siger jeg nu der 5 min fiske tid tilbage. Og kl 19. . . VRÆÆÆL-Leif kunne nu i 65 min fighte en super stærk laks og til sidste stråle om kap med de sidste solstråler og stolt sige "Det er min største fisk til dato og den bedste gave jeg har fået" -sæsonens største laks i Blue Magic var en realitet på 15,6 kg .

Se mere her :
http://www.fiskeavisen.dk/nyheder/a.htm?artid=149

2 kommentarer:

leif wagle sagde ...

Jan, tak for en god dag. Især tak for den meget fine afslutning. Jeg er indponeret over dit engement og din interesse for fiskeri i alm.
Når turen var så vellykket, er det selfølgelig fordi vi fik den fine fangst til sidst, men også fordi du er som du er, indlevende og deltagende i fiskeriet.
Kunne du gøre mig den tjeneste at sende mig et link på den type sideparavaner og andet grej vi brugte

Venligst
Leif Wagle e-mail leif@wagle.dk

Jan.S sagde ...

Hej Leif
HUSK det er ALTID jer selv der med til og gøre turen til en helhed og man det ud af det man selv ligger i det og..DU gjorde et h... godt job .Hils rødderene :o)

Jan S