onsdag den 24. august 2011

Team Sus fik flotte Blå Tun i Kroatien.




"Hej Jan


Tilbage i Kroatien efter 6 år. Første gang fangede vi ingen tun og dengang blev turen til lidt af et mareridt. I 2005 tog jeg til Jezera men min bedste fiskekammerat Søren, men måtte tage hjem alene da Søren fik et hjertetilfælde og efter en uge på intensiv afdelingen på sygehuset i Sibenik, desværre døde.

Her 6 år senere var det med blandede følelser jeg hængte båden på bilen og drog tilbage til Jezera. Men det skulle blive en fantastisk ferie hvor den første tun, på ca 35 kg, blev delekeret til Søren for ligesom at afslutte den sørgelige historie.

Herefter gik det slag i slag. Min søn Martin kom ned og vi fangede et par tun sammen. Og så oplevede vi hug af en stor fisk, som efter 1,5 time sprængte linen, efter vi en´ gang havde haft forfanget inde på hjulet. Ærgerligt, men en stor oplevelse for os begge.

Det blev til 4 tun på båden (30-35-35-50), og jeg har booket lejlighed til sommerferien næste år...."

Se mere her :
https://picasaweb.google.com/113053741996018579906/Kroatien2011?feat=email
--

Med Venlig Hilsen

Jann Wagner
tlf: +45 21429830
------------------------------

Jan Svenstrup - jan@wildwater.dk

Ingen kommentarer: