fredag den 11. maj 2012

Dårlig net og ingen blogging...

Hej
Der er ingen opdatering af blog da mobil og netværk er mega dårligt.
Fisketr 2 dage v Rönneby og med blandet held.
1 dag . Thomas Tholstrup var med og vi startede kl 13 pga vind og da dagen var omme havde vi haft 5 hug og fået 4 laks mell 6-11 kilo. Super dag og bedst var downriggere og Ismo mag.
2 dag . Mads og Thomas Thyme var med og viu tog ud i fladt vand. Heldet var IKKE med os. vi havde 6-7 hug og fik en til mads på mell 3-4 kilo og 3 undermåler samt misset 3 store...:o(
Engang hugget den på "sniger" mens jeg satte ud og anden gang på riggen og gik i stacker og 3 gang på riggen i et dob hug og den store gik op i en side planer og røg af ...drille dag :o(
Np men de svømmer stadig og ...vokser :o)
Martin "mure" og Claus Lind fik 2 på 4-8 KG.
Mange svenske både og der kom mange 10 plus op. Største vi hørte om var 17 kg..
Ikke sikkert jeg får blogget mere inden jeg er på i DK igen.....
JS

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Jan
det kan godt være vi ikke havde heldet med os, meeen jeg er nu glad for min laks og en ting er helt sikkert jeg vender tilbage næste år. :-)

MVH Mads.