torsdag den 17. februar 2011

10 kilo vest for "Born to fish - holm"

Jan Damkilde Christensen af Bornholm inkl. 10 plus :O)
"...d. 12/2 -Klokken nærmere sig 1530 og jeg sagde til Jan at kl 1600 hiver vi op. Jeg begyndte at fortælle og vise Jan alle finesserne på min Garmin 7012, og mens vi sidder der og fuldstændig har glemt hvad vi egentlig laver på vandet går den ene sideplaner i stb side, og mon ikke vi fik travlt, den tog 300 fod i første hug, og blev ved, Jan fik stangen hans første rigtige Laks, der var størrelse på mente jeg. Jeg bjærgede alle de andre stænger, vi skulle jo alligevel hive det hele op;-)


Jan fightede en flot 10 kgs Laks og vi nettede den efter godt 15 min

Så det blev alligevel en rigtig god dag, og der er altså Laks vest af Rønne på denne tid af året, dejligt:-)..."

Med fiske hilsen Onkel Jan  & Skipper-Simon Damkilde Christensen

Her -neden for-er det Simon med plus 10 kg fra slut Januar.

Tjek Simon´s side :



Jan Svenstrup - jan@wildwater.dk

Ingen kommentarer: