onsdag den 13. april 2011

Lidt Rügen efter dønningere - Team HTB sunds

"Hej Jan
Fik vi 4 fine fisk Lørdag med min bror Jens Møller også ivrig trolling fisker.
Søndag fiskede jeg alene, vejret havde skiftet til ringe sigt og ingen sol men med lidt mere vind.

Hurtigt fik jeg et dobbelthug på hver side af båden, havde endnu ikke fået sat riggene, så direkte til fight, første fisk i båden var omkring 65 cm og fik sin frihed, derefter i gang med no. 2 som virkede tung og stærk, og efter ca. 15 min vandt laksen pludselig.

Nå, i med grejet og op mod waypunktet, kort efter udløste nederste stang i 90 fod, og via en kort fight kunne jeg lande en nydelig lille laks taget på Grizzly wobler efter lille flasher.

Endnu engang rundt og tilbage mod første waypunkt og minsandten, en overfladestang i den forkerte side udløste, op med riggen og efter en god fight kunne jeg nette en rigtig nydelig laks.

Klokken var nu blevet 14.00 og jeg besluttede et at holde for denne gang, da jeg forudså en hård tur tilbage til Klintholm Havn.
Igen søndag blev de tre laks i overfladen taget på Nortern King mag i HtB farver fisket efter 40 gr bly.
Alle hjembragte laks på denne tur vejede mellem 4,7 og 8,7 kg."

Med fiske hilsen
Søren & Jens - Team HTB sunds

-------------------------------------------

Jan Svenstrup - jan@wildwater.dk

Ingen kommentarer: