tirsdag den 29. marts 2011

"Stuuure tåsk" til Lars & Steen.

"Måler" Lars lever optil sit øgenavn :o) 28 kilo

Steen Lyngsø med 20 plus..
"Hej



Her er lidt billeder af nogle torsk fra turen. Jeg sender lidt flere af den på 33 og en på 27,50, når jeg får billederne. Jeg skal nok få dem snarest. Du får også lidt tekst når jeg sender disse billeder.

Vi havde en fantastisk tur. Vi landede rigtig mange fisk, bl.a. 95 målere på en dag til fire mand. CutBaiten kørte rigtig godt og især Lars og jeg havde et rigtig godt fiskeri med den. 30 målere til Lars og 29 til mig på den førnævnte dag. I solskin havde vi stor succes med den "selvlysende" og i mørkere forhold var "Real Herring" bare super, men den virkede selvfølelig under alle forhold, det er vist det nærmeste man kommer på en universal farve

Fordelen ved CutBaiten i forhold til de andre jig som vi prøvede, er at den kommer noget hurtigere ned til fisken og så er krogens kvalitet selvfølgelig også afgørende, selv efter rigtig mange fisk og nogle gevaldige "tæv" på søgelænderet og bunden af båden, er den stadig skarp og sylespids.

Vi prøvede som jeg nævnete i telefonen også at montere nogle andre jigkroppe på et Cutbaithoved og det virkede også fint, den kom derved hurtigere ned.

Vi fiskede udelukkende med 25 cm´s udgaven på 460 g

Håber at du kan bruge dette til noget

Mange hilsener  Steen Lyngsø & Lars Christensen - Ishøj fiske klub



Jan Svenstrup - jan@wildwater.dk

Ingen kommentarer: